Ostu- ja müügiinfo

    Ostu- ja tarneinfo

    1. AS Prike müüb alkoholitooteid ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete üleandmisel.

    2. Ostu saab sooritada ainult AS Prike e-poe kliendiks registreerudes. Registreerumise kinnitamiseks saadetakse Teie e-posti aadressile kinnitus. IGALE REGISTREERUNUD KLIENDILE ANNAME AUTOMAATSELT ALLAHINDLUST -10%. PEALE REGISTEERUMIST ON KÕIK HINNAD KUVATUD JUBA SOODUSHINNAGA JA ALLAHINDLUSE RAKENDUMIST SAATE KONTROLLIDA OSTUKORVIS V.A KAMPAANIAS OLEVAD SOODSA FIKSEERITUD HINNAGA TOOTED ( vastava kampaania info edastatakse kliendile e-kirja kaudu või on kuvatud E-poe bänneril). 7 PÄEVA ENNE JA PÄRAST SÜNNIPÄEVA EKSKLUSIIVNE ALLAHINDLUS!

    3. AS Prike tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. AS Prike kaudu jõuavad  e-poe teenuse parema toimimise tagamiseks kliendi isikuandmeid järgnevate kolmandatele isikuteni: Avatud Lahendused OÜ (pakub AS Prike e-poe IT-alast tugi- ja arendusteenust), Digital Ocean (e-poe pilveteenuse pakkuja) ja Jet Express OÜ (kaupade tarnimine). Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab kliendiks registreerimisel ja tellimuse vormistamisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress.

    4. Ostu puhul 100.00€ (sisaldab käibemaksu) ja üle on kaubatarne kliendile tasuta (va. kiirtarne), alla selle on Eesti Vabariigi piires kaubatarne hinnaks 4.80€ (sisaldab käibemaksu).

    5. Võimalus tulla ise kaubale järgi tööpäevadel E-R ajavahemikus 10-17.00, aadressile  Petreburi tee 92G, Tallinn, 11415.
    6. Soovi korral on kaubatellimus võimalik ka ette vormistada kuni 14 päeva.
    7. Samal tööpäeval tarnet sooviva kliendi tellimused peavad olema e-poes vormistatud kella 12.30ks. Võimalik on teostada samal päeval (v.a riiklikel pühadel) tarnet ainult Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses (asulates: Tallinn, Viimsi, Laagri, Tabasalu, Jüri, Saue, Saku, Maardu, Loo).

    8. Pärast kella 12.30 kuni 16.30 sisestatud tellimused tarnitakse kliendini järgmisel tööpäeval Eesti Vabariigi piires, pärast kella 16.30 sisestatud tellimused tarnitakse kliendini ülejärgmisel tööpäeval, Saared lisaks +1 tööpäev (v.a Tallinn ja varem mainitud asulad Tallinna lähiümbruses ning juhul kui tellimus on vormistatud e-poes hiljemalt kella 12.30ks).

    9. Tarne kliendini toimub tööpäevadel E-R Tallinnas ja lähiümbruses ajavahemikus 10.00- 20.00 (v.a riiklikel pühadel) ja mujal Eestis ajavahemikus 10.00-17.00.

    10. Võimalus tellida tööpäevadel E-R Tallinna piires kiirtarne ehk kaup kliendini 2 tunni jooksul, kiirtarne hinnaks on 12.00€ (sisaldab käibemaksu). Tellimus peab olema vormistatud e-poes E-R ajavahemikus 09.30- 16.30.

    11. Kauba saabumine täpsustatakse kliendile tunniajalise täpsusega ette.

    12. AS’i Prike partneriteks kauba toimetamisel kliendini on erinevad kullerfirmad. Peamiselt osutab teenust Jet Express OÜ, klienditeeninduse 24H kontakt on +372 555 100 95.

    13. Kullerfirma on kohustatud küsima kliendilt isikut tõendavat dokumenti ja ei tohi kaupa üle anda selle puudumisel, sest AS Prike tarnib peamiselt alkohoolseid tooteid ja kauba tarne on lubatud ainult täisealistele(18.a.ja vanemad) isikutele.

    14. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.

    15. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada ka AS Prike klienditeenindust 6 224 907; 6 224 930; 6224 908 või saata info prike@prike.ee. Klienditeenindus töötab E-R kella 8.30-17.00.

    Otseturustamise põhimõtted

    1. AS Prike saadab Kliendile uudiskirju ja pakkumisi Kliendi mailiaadressile ainult juhul, kui Klient on oma soovi kinnitanud e-poes kliendiks registreerimisel.

    2. Klient saab igal ajal loobuda otsepostituse kirjadest ka otsepostituse kirja all olevate juhiste/lingi kaudu või andes enda soovist teada meiliaadressil prike@prike.ee 

    Toodete tagastamised ja tagasimaksed

    1. Kliendil on õigus toodetest taganeda 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest.Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    2. Taganemise avalduse saab täita AS-i Prike laos (Peterburi tee 92G, Tallinn) või palume täita sellelt lingilt leitav tagastuste vorm  ning saata see meiliaadressile prike@prike.ee.
    3. Peale avalduse saabumist võtame kliendiga ühendust hiljemalt 2 tööpäeva jooksul  ja lepime kokku kauba lattu tagastamise protsessi. Defektse ja valesti saadetud kauba tagastuse kulud katab AS Prike ja muudel tingimustel Klient. Tooted saab ka ise tagastada AS Prike lattu Peterburi tee 92G, Tallinn, tööpäevadel E-R kella 9.00 - 12.00.
    4. Kliendil on õigus toodetest taganeda, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis. Kuna tegemist on kergesti purunevate toodetega, siis tuleb kauba pakend avada ettevaatlikult ning pakendit lõhkumata. Juhul, kui klient on tagastatavaid tooteid kasutanud, rikkunud või kahjustanud, on AS-il Prike õigus keelduda tagasivõtust.
    5. Tagasimaksed teostab AS Prike 7 tööpäeva jooksul alates kauba taganemise avalduse laekumisest. Tagasimaksed tehakse kliendi arvelduskontole, mille klient esitab kauba tagastamise avalduse täitmisel.

    Hilisemate pretensioonide esitamine ja vastutus

    1. Klient kohustub AS-i Prike  teavitama toodete mittevastavusest esimesel võimalusel selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

      AS Prike vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

    2. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile prike@prike.ee  või Prike AS, Peterburi tee 92G, Tallinn 11415. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

    3. AS Prike ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida AS-il Prike ei olnud võimalik mõjutada.

    4. AS Prike ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
    5. Kui ostja ja AS Prike ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

    6. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks palume pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusesse.  

    MÜÜGIINFO

    Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

    1. Leidke vasakul asuvast tootepuust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele.

    2. Vastava kategooria all avaneb laiem sorteerimisvõimalus vastavalt toote omadustele või hinnale. 

    3. Valitud tooted on kuvatud parempoolsel lehel. Kui leidsite sobiva toote vajutage nupul „LISA”. Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

    4. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildile ning avaneb suurendatud tootepilt ja pikem tutvustus antud toote kohta.

    Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

    1. Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkige lehe parempoolses ülemises nurgas asuval ikoonil ’Ostukorv’. 

    2. Toodete koguste muutmiseks saate kasutada < ja > nuppe. Kui soovite toodet ostukorvist eemaldada klikkige tooterea lõpus olevale ristile.

    3. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis saate tellimuse esitada klikkides nupule „VORMISTA OST”.

    Ostmine

    1. Toodete hinnad on esitatud eurodes ning koos käibemaksuga. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

    2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses.

    3. AS Prike e-poest tellitud toodete eest saate tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV ja Krediidipank).

    4. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.

    5. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. AS-il Prike puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

    Tellimuse täitmine

    1. Alustame Teie tellimuse täitmist, kui olete tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.

    2. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 6 224 907; 6 224 930; 6224 908. Kullerfirma kontakt +372 555 100 95.

    3. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega telefoni teel 6 224 907; 6 224 930; 6224 908.

    4. AS’il Prike on õigus loobuda toote müümisest kliendile peale kliendi poolt vormistatud ostu avastatud tehniliste vigade tõttu: valesti sisestatud hind, kogus jt. AS Prike on koheselt kohustatud teavitama klienti e-posti või telefoniteel.

    PRIVAATSUSPOLIITIKA

    AKTSIASELTS PRIKE, registrikood 10310368, aadress Peterburi tee 92g, Tallinn (edaspidi “Prike”), kogub ja töötleb Prike e-poe kliendiks registreerinud isikute isikuandmeid (edaspidi “Klient”). 

    1. Klientide isikuandmete turvalisus on Prikele tähtis. Seega peab Prike vajalikuks teavitada Kliente kogutavatest andmetest, andmete kogumise eesmärkidest, säilitamise tingimustest ning isikuandmete töötlemisega seotud õigustest.
    2. Prikel on õigus aeg ajalt ühepoolselt täiendada ja/või muuta käesolevat privaatsuspoliitikat. Prike teavitab privaatsuspoliitika muutmisest Kliente.
    3. Prike töötleb üksnes isikuandmeid, mida ta on saanud otse Kliendilt. Seejuures on isikuandmete avaldamine Prikele vabatahtlik, kuid isikuandmete avaldamine võib olla vältimatult vajalik teenuse osutamiseks.
    4. E-poes kasutajaks registreerimisel kogub Prike järgmisi isikuandmeid Kliendi kohta: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, sünnikuupäev. Kliendi tellimuse täitmiseks kogub Prike järgmisi andmeid: tellimuse kohaletoimetamise aadress, arve saaja aadress ning ostukorvi sisu. Lisaks on Kliendil võimalik Prikele avaldada oma lemmikjoogid ning hobid ja meelistegevused. Prike poolt Kliendi kohta kogutavad isikuandmed koos nimetatud kui „Isikuandmed“.
    5. Prike kasutab Kliendi Isikuandmeid üksnes seaduses või käesolevas privaatsuspoliitikas sätestatud eesmärkidel, mh järgmistel eesmärkidel: personaalse kasutajakonto loomiseks, Kliendi poolt esitatud tellimuste kohaletoimetamiseks, Prike e-poe kampaaniatest teavitamiseks ning uudiskirjade ja personaalsete pakkumiste edastamiseks.
    6. Prike töötleb Isikuandmeid Kliendile teenuse osutamiseks või teenuse osutamise tagamiseks. Kampaaniateavituste tegemiseks ning uudiskirjade ja personaalsete pakkumiste edastamiseks võib Prike töödelda Kliendi e-posti aadressi ning andmeid lemmikjookide, hobide ning meelistegevuste kohta üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks Prikele eraldiseisva nõusoleku. Seejuures on Kliendil õigus Prikele antud nõusolek igal ajal tagasi võtta. Nõusoleku tagasi võtmine ei mõjuta loobumisele eelnenud nõusoleku alusel toimunud töötlemise seaduslikkust. 
    7. Isikuandmete vastutava töötlejana vastutab Prike Klientide Isikuandmete turvalisuse eest.
    8. Prike võib edastada Isikuandmeid kolmandatele isikutele, nagu näiteks pilveteenuse osutajale, postiteenuse osutajale, õigusabiteenust osutavale isikule, raamatupidajale või mis tahes muule isikule, kes osutab Prikele teenust (nt IT-teenus). Seejuures on Prike teinud kõik endast oleneva, et eelnimetatud kolmandad isikud tagaksid edastatud Isikuandmete konfidentsiaalsuses ja turvalisuse.
    9. Kolmandad isikud, kellele Prike Isikuandmeid edastab võivad asuda nii Euroopa Liidus kui ka riikides, mille puhul ei ole Euroopa Komisjon andmekaitse taset hinnanud või pidanud seda oma otsusega piisavaks. Piisava andmekaitse taseme puudumise tõttu ei pruugi nimetatud riikides olla tagatud Isikuandmete turvalisus, sh kaitstus mistahes väärkasutamise, volitamatu juurdepääsu, avalikustamise, muutmise või hävitamise eest, selliselt nagu see on tagatud Euroopa Liidus.   
    10. Prike on rakendanud vajalikke organisatsioonilisi, füüsilisi ja infotehnilisi turvameetmeid selleks, et Isikuandmed oleksid kaitstud mistahes väärkasutamise, volitamatu juurdepääsu, avalikustamise, muutmise või hävitamise eest. Seda mh ka välisriiki edastatavate Isikuandmete suhtes. Seejuures on Kliendil võimalik saada koopia välisriiki edastatavate Isikuandmete suhtes kohaldatavate kaitsemeetmete kohta, andes Prikele vastavasisulisest soovist teada.
    11. Klientide Isikuandmetele on ligipääs üksnes selleks volitatud isikutel. Seejuures kohustuvad Isikuandmetele juurdepääsu omavad isikud järgima konfidentsiaalsuskohustust.
    12. Prike säilitab Isikuandmeid nii kaua kuni see on mõistlikult vajalik nende esialgse kogumise ja töötlemise eesmärgi täitmiseks, kuid hiljemalt kustutab Prike Isikuandmed Kliendi kasutajakonto kustutamisel.
    13. Isikuandmete töötlemisega seoses on Kliendil õigus: taotleda juurdepääsu Prike poolt Kliendi kohta kogutud Isikuandmetele ning nõuda Isikuandmete koopiat; taotleda Isikuandmete parandamist, täiendamist või kustutamist, kui need ei vasta tegelikkusele või neid ei töödelda kehtivate nõuete kohaselt; nõuda, et Prike piiraks Isikuandmete kogumist, töötlemist või kasutamist.
    14. Eelpool nimetatud õiguste kasutamiseks tuleb kliendil esitada digitaalselt allkirjastatud avaldus Prike e-posti aadressile prike@prike.ee. Prikel on õigus keelduda taotluse täitmisest, millisel juhul Prike kohustub põhjendama kliendile keeldumise alust.
    15. Prike kasutab e-poe funktsionaalsuste tagamiseks küpsiseid. Küpsised on väikesed andmefailid, mis salvestatakse veebilehe poolt Kliendi kõvakettale. Küpsised aitavad Prikel jälgida ja parandada veebilehe funktsionaalsust ja kasutatavust. Kliendil on võimalik küpsised oma veebilehitseja sätete kaudu igal ajal kustutada või blokeerida, kuid nimetatud tegevus võib  e-poe funktsionaalsust või omadusi häirida. Üldisemat teavet küpsiste, sh seansiküpsiste ja püsiküpsiste erinevuse kohta, leiate aadressilt www.allaboutcookies.org.
    16. Isikuandmete töötlemist puudutavate küsimuste või kaebuste korral on Klientidel võimalik pöörduda Prike andmekaitsespetsialisti Katrina Klein poole, edastades küsimuse või kaebuse e-posti aadressile katrina.klein@prike.ee. Isikuandmete töötlemist puudutavate kaebuste korral on Kliendil õigus võtta ühendust ka Andmekaitse Inspektsiooniga.