Ostu- ja müügiinfo

    Ostu- ja tarneinfo

    1. AS Prike müüb alkoholitooteid ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete üleandmisel.

    2. Ostu saab sooritada ainult AS Prike e-poe kliendiks registreerudes. Registreerumise kinnitamiseks saadetakse Teie e-posti aadressile kinnitus. IGALE REGISTREERUNUD KLIENDILE ANNAME AUTOMAATSELT ALLAHINDLUST -10%. PEALE REGISTEERUMIST ON KÕIK HINNAD KUVATUD JUBA SOODUSHINNAGA JA ALLAHINDLUSE RAKENDUMIST SAATE KONTROLLIDA OSTUKORVIS V.A KAMPAANIAS OLEVAD SOODSA FIKSEERITUD HINNAGA TOOTED ( vastava kampaania info edastatakse kliendile e-kirja kaudu või on kuvatud E-poe bänneril). 7 PÄEVA ENNE JA PÄRAST SÜNNIPÄEVA EKSKLUSIIVNE ALLAHINDLUS!

    3. AS Prike tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. AS Prike kaudu jõuavad  e-poe teenuse parema toimimise tagamiseks kliendi isikuandmeid järgnevate kolmandatele isikuteni: Avatud Lahendused OÜ (pakub AS Prike e-poe IT-alast tugi- ja arendusteenust), Digital Ocean (e-poe pilveteenuse pakkuja) ja Jet Express OÜ (kaupade tarnimine). Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab kliendiks registreerimisel ja tellimuse vormistamisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress.

    4. Kliendi meiliaadressi kasutatakse ka iganädalaste sooduspakkumiste tegemiseks.
    5. Ostu puhul 100.00€ (sisaldab käibemaksu) ja üle on kaubatarne kliendile tasuta (va. kiirtarne), alla selle on Eesti Vabariigi piires kaubatarne hinnaks 4.80€ (sisaldab käibemaksu).

    6. Võimalus tulla ise kaubale järgi tööpäevadel E-R ajavahemikus 10-17.00, aadressile  Petreburi tee 92G, Tallinn, 11415.
    7. Soovi korral on kaubatellimus võimalik ka ette vormistada kuni 14 päeva.
    8. Samal tööpäeval tarnet sooviva kliendi tellimused peavad olema e-poes vormistatud kella 12.30ks. Võimalik on teostada samal päeval (v.a riiklikel pühadel) tarnet ainult Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses (asulates: Tallinn, Viimsi, Laagri, Tabasalu, Jüri, Saue, Saku, Maardu, Loo).

    9. Pärast kella 12.30 kuni 16.30 sisestatud tellimused tarnitakse kliendini järgmisel tööpäeval Eesti Vabariigi piires, pärast kella 16.30 sisestatud tellimused tarnitakse kliendini ülejärgmisel tööpäeval, Saared lisaks +1 tööpäev (v.a Tallinn ja varem mainitud asulad Tallinna lähiümbruses ning juhul kui tellimus on vormistatud e-poes hiljemalt kella 12.30ks).

    10. Tarne kliendini toimub tööpäevadel E-R Tallinnas ja lähiümbruses ajavahemikus 10.00- 20.00 (v.a riiklikel pühadel) ja mujal Eestis ajavahemikus 10.00-17.00.

    11. Võimalus tellida tööpäevadel E-R Tallinna piires kiirtarne ehk kaup kliendini 2 tunni jooksul, kiirtarne hinnaks on 12.00€ (sisaldab käibemaksu). Tellimus peab olema vormistatud e-poes E-R ajavahemikus 09.30- 16.30.

    12. Kauba saabumine täpsustatakse kliendile tunniajalise täpsusega ette.

    13. AS’i Prike partneriteks kauba toimetamisel kliendini on erinevad kullerfirmad. Peamiselt osutab teenust Jet Express OÜ.

    14. Kullerfirma on kohustatud küsima kliendilt isikut tõendavat dokumenti ja ei tohi kaupa üle anda selle puudumisel, sest AS Prike tarnib peamiselt alkohoolseid tooteid ja kauba tarne on lubatud ainult täisealistele(18.a.ja vanemad) isikutele.

    15. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.

    16. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada ka AS Prike klienditeenindust 6 224 907; 6 224 930; 6224 908 või saata info prike@prike.ee. Klienditeenindus töötab E-R kella 8.30-17.00.

    Toodete tagastamised ja tagasimaksed

    1. Kliendil on õigus toodetest taganeda 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest.Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    2. Taganemise avalduse saab täita AS-i Prike laos või palume täita lisatud tagastuste tüüpvorm ning saata see meiliaadressile  prike@prike.ee.
    3. Peale avalduse saabumist võtame kliendiga ühendust hiljemalt 2 tööpäeva jooksul  ja lepime kokku kauba lattu tagastamise protsessi. Defektse ja valesti saadetud kauba tagastuse kulud katab AS Prike ja muudel tingimustel Klient. Tooted saab ka ise tagastada AS Prike lattu Peterburi tee 92G, Tallinn, tööpäevadel E-R kella 9.00 - 12.00.
    4. Kliendil on õigus toodetest taganeda, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis. Juhul, kui klient on tagastatavaid tooteid kasutanud, rikkunud või kahjustanud, on AS-il Prike õigus keelduda tagasivõtust.
    5. Tagasimaksed teostab AS Prike 7 tööpäeva jooksul alates kauba taganemise avalduse laekumisest. Tagasimaksed tehakse kliendi arvelduskontole, mille klient esitab kauba tagastamise avalduse täitmisel.

    Hilisemate pretensioonide esitamine ja vastutus

    1. Klient kohustub AS-i Prike  teavitama toodete mittevastavusest esimesel võimalusel selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

      AS Prike vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

    2. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile prike@prike.ee või Prike AS, Peterburi tee 92G, Tallinn 11415. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

    3. AS Prike ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida AS-il Prike ei olnud võimalik mõjutada.

    4. AS Prike ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
    5. Kui ostja ja AS Prike ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

    MÜÜGIINFO

    Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

    1. Leidke vasakul asuvast tootepuust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele.

    2. Vastava kategooria all avaneb laiem sorteerimisvõimalus vastavalt toote omadustele või hinnale. 

    3. Valitud tooted on kuvatud parempoolsel lehel. Kui leidsite sobiva toote vajutage nupul „LISA”. Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

    4. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildile ning avaneb suurendatud tootepilt ja pikem tutvustus antud toote kohta.

    Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

    1. Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkige lehe parempoolses ülemises nurgas asuval ikoonil ’Ostukorv’. 

    2. Toodete koguste muutmiseks saate kasutada < ja > nuppe. Kui soovite toodet ostukorvist eemaldada klikkige tooterea lõpus olevale ristile.

    3. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis saate tellimuse esitada klikkides nupule „VORMISTA OST”.

    Ostmine

    1. Toodete hinnad on esitatud eurodes ning koos käibemaksuga. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

    2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses.

    3. AS Prike e-poest tellitud toodete eest saate tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV ja Krediidipank).

    4. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.

    5. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. AS-il Prike puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

    Tellimuse täitmine

    1. Alustame Teie tellimuse täitmist, kui olete tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.

    2. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 6 224 907; 6 224 930; 6224 908.

    3. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega telefoni teel 6 224 907; 6 224 930; 6224 908.

    4. AS’il Prike on õigus loobuda toote müümisest kliendile peale kliendi poolt vormistatud ostu avastatud tehniliste vigade tõttu: valesti sisestatud hind, kogus jt. AS Prike on koheselt kohustatud teavitama klienti e-posti või telefoniteel.